ביטוח סטודנטים

נחלים – ביטוח לסטודנטים הלומדים בחו”ל

ביטוח הסטודנטים של נחלים

ביטוח לסטודנטים הוא מוצר הדגל של נחלים עוד מראשית שנות האלפיים, עת שבנינו מוצר ייעודי לסטודנטים ישראלים הלומדים בחו”ל, וזאת כתוצאה מצורך שעלה בשטח, לאחר שראינו כי הביטוחים המקומיים, המשווקים בחו”ל, אינם עונים לצרכים של הסטודנטים הישראלים. החלטנו לבנות מוצר שיהיה מותאם אישית, הן בצד הכלכלי והן בצד הכיסויים המיוחדים שסטודנטים צריכים לשהות ארוכה מעבר לים. עשרות אלפי סטודנטים ישראלים בחרו בנו לאורך שנות לימודיהם ובכל שנה מצטרפים למשפחת נחלים אלפי סטודנטים חדשים.

שלוש סיבות למוניטין המצוין של נחלים:

  • איכות המוצר – נחלים, כברוקר מוביל שעובד מול כל חברות הביטוח בתחום הביטוחים לישראלים הלומדים בחו”ל, מציעה לכם מוצרים מיוחדים עם יתרונות בלעדיים לסטודנטים, בין היתר: מענה ופתרון לנושא ניתוק תושבות בשלבים מתקדמים של הלימודים, כיסוי שנתי רצוף, אשר אינו מתבטל בביקורי חופשות בישראל לכל תקופת הלימודים, כולל רצף ביטוחי, מרפאות הסדר איכותיות ובלעדיות של נחלים ושעברו בקרת איכות שלנו במספר מוקדים ברחבי העולם, אישורים במגוון שפות למדינה והאוניברסיטה בה אתם לומדים, מוצרים לבני משפחה, הרחבות ביטוח לפי הצורך, הטבות בלעדיות ועוד.
  • השירות – נושא השירות והתאמת המוצרים הנו בראש סדר העדיפויות שלנו. הניסיון של צוות נחלים, בטיפול באלפי תביעות כולל הטסות רפואיות, חילוצים, ניתוחים ואשפוזים, עומד לרשותכם תוך שמירה מירבית על זמינות ובאחריות אישית של המנכ”ל העומד בראשה. לרשותכם טלפון נייד הזמין לשיחות והודעות ווטסאפ וכמובן אמצעי תקשורת נוספים שמתאימים לכם. כמובן שגם אתם, הסטודנטים ובני משפחותיכם, יכולים להיות בקשר, בכל נושא ועניין ובכל אמצעי תקשורת שנוח לכם.
  • המחיר – כחברה המבטחת סטודנטים רבים בחו”ל, לביטוח נחלים יש מחירים מיוחדים וגם הטבות בלעדיות, וזאת כחלק מהיתרון של הגודל שלנו.

 

גם בשיא הקורונה כאשר לא היה ניתן לרכוש ביטוחים לחו”ל בעקבות המצב, אנחנו שיווקנו ביטוחים לחצי שנה ובהמשך גם ביטוחים שנתיים לסטודנטים וזאת כדי שלא תשארו חשופים.

אפרופו קורונה, כאשר אמא של סטודנטית, שמבוטחת בביטוח נחלים בסלובקיה, התקשרה אלינו בחודש מרץ 2020 וביקשה שנסייע לבתה ולעוד 100 סטודנטים שלא יכולים לחזור לישראל וזאת בעקבות התפרצות המגיפה – הפכנו את העולם כדי לחלצם, הובלנו חילוץ של מאות סטודנטים בהתנדבות מלאה ממדינות רבות, כי ברגע האמת  – אנחנו תמיד נהיה פה בשבילכם ובשביל בני משפחותיכם.

מדוע סטודנטים בוחרים שנה אחרי שנה בביטוח נחלים ?

מרפאות הסדר של ביטוח נחלים לסטודנטים עם רופאים דוברי אנגלית

זמינות ושירות של צוות נחלים, כולל מענה למקרה חירום 24/7

כיסוי לרפואת חירום בשיניים

כיסוי לרפואה פרטית – עד 5,000,000 $

הטסה רפואית והטסת מלווה

כיסוי ל-166 מדינות

בניין משרדים עם שילוט

שנהיה בקשר?

Let's Get Creative.