רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל

רכישה של ביטוח נחלים לנסיעות לחו"ל, באופן עצמאי באונליין

רכישת ביטוח נסיעות באונליין

בחר/י חברת ביטוח:

נחלים סוכנות לביטוח נסיעות

נחלים מהווה את זרוע ביטוחי הנסיעות לחו”ל בקבוצת פירמה סוכנות לביטוח (2014). נחלים מהווה כח צרכני גדול ועצמתי, שמייצג אלפי מבוטחים מול חברות הביטוח. בנוסף, לנחלים ניסיון עשיר בתחום הרפואי בחו”ל ועל כן,  נהנים לקוחות נחלים מיתרונות מובהקים ובלעדיים, מוצרים ייחודיים ומחירים מיוחדים. סוכנות ביטוח נחלים מתגאה במוניטין המצוין אותו צברה בזכות השירות המקצועי, האישי והסטנדרטים המציבים את הרף הגבוה ביותר. בשבילנו הלקוחות שלנו הם המשפחה שלנו.

למה לרכוש ביטוח דרך נחלים?

ערך מוסף באותו מחיר

כלקוחות של נחלים, אתם מקבלים את אותו המחיר שהייתם משלמים באופן ישיר מול חברת הביטוח ולעתים, במקרים מסוימים, אף פחות. בתמורה, אתם מקבלים צוות מקצועי ומנוסה, שעוטף אתכם בכל שלב במהלך הנסיעה שלכם

דאגה בלתי מתפשרת

אנחנו לא רק סוכנות ביטוח, אלא בית שדואג לבני המשפחה- אתם. לדוגמא, ההובלה והמחויבות של מנכ"ל נחלים, ניר סטילוגלו, בהחזרת מאות סטודנטים לישראל, בשיא משבר הקורונה. כמו גם סיוע בהחזרת הסטודנטים שלנו מישראל לארץ בה הם לומדים בתקופת הסגרים

אחריות אישית

מנכ"ל החברה יוצא תכופות לביקורים בחו"ל כדי לראות בעצמו את בתי החולים במדינות השונות וזאת על מנת לוודא את איכות הטיפול והשירות שצפויים ללקוחות נחלים במקרה חירום, חס וחלילה

שאלות נפוצות

בכל טיסה לחו”ל חשוב לעשות ביטוח נסיעות. הביטוח הישראלי הרגיל שאותו אנו משלמים אינו תקף במידה וקורה משהו מחוץ לגבולות ישראל, ועל כן חשוב לעשות ביטוח נסיעות בעלות נמוכה שיכסה כל אירוע רפואי הקורה בחו”ל. עלות אירוע רפואי בחו”ל יכולה לעלות עשרות אלפי דולרים, ולפעמים אף מעבר לכך, ולכן חשוב שכל נוסע ישראלי יבטח את עצמו.

מאז שהחלה הקורונה, רוב חברות הביטוח מבטחות עד 180 ימים. דרך סוכנות “נחלים” נוכל ברוב המקרים להאריך את תקופת הביטוח עד לשנה.

בניגוד למה שמקובל לחשוב, אין הבדל בעלות הפוליסה בין אם טסים למזרח הרחוק, דרום אמריקה או אפילו למדינות אירופה. ההבדל היחיד בעלות הוא הביטוח הוא בין ארה”ב לשאר העולם, כאשר עלות תעריף הביטוח היומי לארה”ב יקר יותר לעומת שאר העולם.

ביטוח נסיעות הוא ביטוח רפואי לחו”ל המכסה כל דבר שקשור בהיבט הרפואי. החל מכאב ראש קטן ועד אשפוז גדול. במידה ולא מרגישים טוב, ניתן ללכת לרופא, לקבל תרופות מרשם לשמור קבלות והביטוח מכסה את זה. לא חייבים להגיע למצב של אשפוז כדי להפעיל את הביטוח. 

יש להבחין בין טיפול רפואי כתוצאה מכך שלא מרגישים טוב לעומת בדיקות שגרתיות, שאת זה הפוליסה אינה מכסה. במידה ותחליטו לעשות בדיקות שגרה כמו בדיקת דם, מעקב רפואי, בדיקות הריון וכו’, רק כדי לוודא שהכל תקין, ביטוח הנסיעות לא יכסה את זה.

כמו המבוגרים, גם ילדים ותינוקות שעשו פוליסת ביטוח טרם נסיעתם מכוסים מבחינה רפואית לכל עניין רפואי שאינה ביקורת שגרה.

הביטוח הרפואי, לא משנה באיזו חברת ביטוח עשיתם אותו, יכסה כל דבר שקשור בהיבט הרפואי שקרה במהלך הטיול. אם נפלתם או החלקתם וכתוצאה מכך הופניתם לבדיקת רנטגן, הביטוח יכסה את זה במידה ויש הפניה מרופא המעיד על הצורך בבדיקה ובטיפול זה. רצוי לקבל את אישור חברת הביטוח לפני שעושים בדיקות מיוחדות כדי שלא תגלו פתאום שחברת הביטוח לא מכסה את זה.

אנחנו ב”נחלים” דואגים לכל הליך התביעה מול חברת הביטוח ונדאג שתקבלו את מלוא הסכום המגיע לכם בעבור טיפול רפואי או כל אירוע אחר שעברתם. סוכנות ביטוח קיימת בדיוק לדברים האלה, כדי לחסוך לכם כאב ראש מיותר ולמנוע טרטורים כדי שתקבלו את כספכם. חשוב לשמור את כל הקבלות והניירת הרפואית בכל אירוע רפואי על מנת שיהיה ניתן להעביר את המסמכים בהקדם לחברת הביטוח ולוודא טיפול מהיר בתביעתכם. מהירות הטיפול בתביעות וקבלת ההחזר משתנה מחברה לחברה.

זוהי שאלה כללית. יש הרבה דברים שכדאי לבדוק מול חברת הביטוח וזה משתנה בהתאם לאופי הטיול שאתם מתכננים. 

למשל, רצוי לבדוק מהו הכיסוי שמקבלים, מה גובה הכיסוי שמקנות ההרחבות השונות במידה ועושים אותן, האם יש השתתפות עצמית עבור הפעלת הביטוח, מה כולל הביטוח לקורונה, מהי עלות הפוליסה ליום, תוך כמה זמן מקבלים החזר ועוד. על כל השאלות האלה נוכל לענות לכם ב”נחלים” מבלי שתצטרכו לבדוק בעצמכם בכל חברות הביטוח השונות.

הרבה אנשים רוצים לבטח מכשיר אלקטרוני, למשל הסלולר או מחשב נייד, ולא לוקחים בחשבון מה הכיסוי המירבי שחברת הביטוח תשלם במקרה והמכשיר נגנב או נאבד. בחברה מסוימת תקבלו עבור גניבת טלפון נייד 750$ לפני ניכוי השתתפות עצמית, ואילו חברה אחרת תשלם עד 2000$ במקרה של גניבה או אובדן.

גם בנושא של ספורט אתגרי אנשים לא תמיד שואלים מה הכיסוי מכסה. יש למשל חברה אחת שבה גלישת גלים לא נחשב כספורט אתגרי ולכן אם טסים לחודש גלישה בחו”ל, כדאי לבחור בחברה זו שבה לא תשלמו תוספת על הרחבה זו ותחסכו עשרות דולרים. בחברה אחרת מחויבים להוסיף הרחבה על ספורט אתגרי לכל התקופה.

אם מחליטים להאריך את השהייה בחו”ל, חשוב להאריך את תקופת הביטוח. כאמור, הגבול המירבי אצל כל חברות הביטוח הוא 180 ימים. היתרון שבסוכנות כגון “נחלים”, הוא שאפשר להאריך במקרים רבים מעבר לגבול המירבי וגם במקרים אחרים כמו נוודות דיגיטלית, אפילו לעשות את הביטוח מחו”ל, מה שלא מתאפשר לעשות ישירות דרך חברת הביטוח.

באופן כללי, במידה ונותק הקשר עם המבוטח ולא ידוע מקום הימצאו, חברת הביטוח תפעל לצורך איתור המבוטחים. סעיף החילוץ בא לידי ביטוי כאשר המבוטח אינו יכול להגיע בכוחות עצמו למקום מבטחים.

אף פעם לא נדע מה צופן בחובו העתיד, ובדיוק בשביל זה נועד הביטוח. מה יקרה אם חס וחלילה גלי צונאמי יפגעו בחופי תאילנד כפי שאירע בעבר? עלות סעיף האיתור, חיפוש וחילוץ אינה גבוהה, וזה מגיע בדרך כלל כבילד-אין בכל פוליסה, וכל מבוטח יכול לבטלו בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי.

בניין משרדים עם שילוט

שנהיה בקשר?

Let's Get Creative.